تو ..


غَمکـ ـ ـدِه تـنهـ ـ .ــایےْ

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ تِ لـ ـگـرآمـ

#فراموش شده ای ...

از من #برات مونده #خاطراتم

ی سالُ سِ ماهُ بیستُ [5] روز ..
گذشت
با همه چیزش ...
با التماس کردنُ، اشک ریختنُ، شب بیداریو ...
موزیک مهدی هی شد وِرد زبونم دوست دارمُ هواتو دارم ..
گذشت ماهای اوایل با جونُ دلم ..
رو شدن حقیقت بعد از ماها ..
که چی بود این ماجراها
ک با سیاست حرف زدن با رفیق
ک دوست دارم اما به فکر تو قصد تیغ
ک بعد از زَجِه
ک بشم برادر مثل بچه
ک بود غیر ممکن
برا تو هم نبود ممکن .. (عشق)
تو بودی دهن بین که بیای بهت بگم ببین که همه حرفا دروغه
ک همه حرفا دروغه دورغه
ولی نبود اعتمادی نه؟ هه
هنوزم که هنوزه کسی نیست دلش برام بسوزه
که بفهمه این دل برات چی کشیده ..
تو ک میدونی آغوشی جز تو نداشتم
تا مثل تو پیدا کنم همه جا رو گشتم
نمیدونستم نقشه ، هه
که همه ش دروغه ،هه ..

حالا اگه بیفتم به یادت این نیست که دوست دارم ... اینه چقد دوست داشتنمو خرجت کردمُ ساده بودم
بعد تو به هیچکی نکردم اعتمادی نمونه شو دیدی (که میخواست به بازی بگیره)
حالا ناراحتم چرا اون همه اشک ریختم برات، مگه چی بودی ؟

 



آپلود عکس

نظرات شما عزیزان:

mortah
ساعت20:31---28 خرداد 1393
............واقعا؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ: اوهوم : )


نرگس
ساعت14:30---19 خرداد 1393
وبت عالیه
مخصوصا اهنگش
دعا میکنم حالش خوب مرتضی پاشایی عزیز
پاسخ: نظر لطفته گریه نکن خوب میشه


khaste
ساعت22:25---18 خرداد 1393
...

آوای خوش
ساعت17:55---16 خرداد 1393
همیشه سکوتم به معنای پیروزی نیست ، گاهی



سکوت میکنم تا بفهمی چه بی صدا باختی
پاسخ: ممنون ... زیبا بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ یک شنبه 16 / 3 / 1393برچسب:فراموش شده اییـــ, ساعت 12:6 AM بـ ه قـلمـ آقای خاص




طراح : ♥خـودمــ♥